Tomasz Ramotowski

Pozycjonowanie Kraków

Pozycjonowanie stron

to coś, w czym jestem naprawdę dobry. Możemy wykorzystać to na Twoją korzyść!
YouTube

Pozycjonowanie stron Kraków

W Krakowie nie brakuje świetnych firm lokalnych, które mają ofertę godną pokazania klientowi i które potrafią tego klienta zainteresować. Konkurencja jest ogromna, ale mieszkańców gotowych do zakupu również nie brakuje. Jak się pokazać w internecie i być w nim widocznym? Jak codziennie pokazywać swoją ofertę tysiącom klientów, bez wielkiej witryny w centrum Krakowa? Wybierz pozycjonowanie lokalne! Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google pod frazami odpowiednimi dla Twojego biznesu to sposób na pokazanie Twoich usług lub produktów szerokiemu gronu odbiorców z Krakowa. Pozycjonowanie po prostu się opłaca!

Nazywam się Tomasz Ramotowski

od 8 lat zajmuję się pozycjonowaniem - to mój konik, specjalizacja i coś, co zajmuje mi każdy dzień roboczy. A czasem nie tylko ;) Pozycjonowanie stron www w Krakowie to również coś, w czym mam doświadczenie i to nie małe - w końcu też jestem z Krakowa! Wybierz lokalną firmę, umówimy się na spotkanie i porozmawiamy o Twoich celach. Szukasz wskazówek? Chcesz mnie lepiej poznać zanim się odezwiesz? Sprawdź mój kanał na YouTube i odwiedź bloga, gdzie dziele się wiedzą i doświadczeniem.

Pozycjonowanie stron Kraków - od czego zacząć?

Współpracę zaczynamy już od pierwszych maili - wystarczy mi kilka spojrzeń na Twoją stronę internetową i kilka pytań, żeby przedstawić Ci wstępną wycenę na pozycjonowanie strony. Później przejdziemy do konkretów, wśród których najważniejszą dla mnie jest dokładny audyt SEO witryny firmowej. Dokładna analiza potrzeb i możliwości firmy, audyt strony, analiza konkurencji i metody dostosowane do potrzeb i kondycji witryny to te podstawy, od których zawsze zaczynam współpracę.
Dlaczego warto, czyli co ja z tego będę miał?

Pozycjonowanie Kraków - co jest ważne?

Wybór fraz

Zbyt ogólne, łatwe do wypozycjonowania, ale nie przynoszące klientów, nie pasujące do usług i biznesu - to błędy w wyborze fraz kluczowych, którym mówię zdecydowane nie. Kluczowe jest ich właściwe dobranie. W innym przypadku możemy poświęcić czas i budżet na pozycjonowanie fraz, które są zbyt trudne lub które nie przyniosą żadnej konwersji, czyli sprzedaży firmie.

Audyt strony

Niewłaściwa budowa strony, duplikacja treści, błędy w kodzie źródłowym - to często coś, czego nie widzi klient, ale widzi wyszukiwarka Google i torpeduje efekty pozycjonowania, które staje się znacznie mniej efektywne, niż by było bez takich błędów. Ich eliminacja to podstawowe zadanie każdego pozycjonera.

Odpowiednie metody

Każda strona internetowa wymaga indywidualnego podejścia. Metody pozycjonowania powinny zostać dobrane w zależności od konkurencji i kondycji witryny. Pod uwagę trzeba wziąć również budżet i stworzyć z tego mieszankę idealną, która zapewni dobre efekty.



Pozycjonowanie stron Kraków – co oferuję?

Pozycjonowanie lokalne - widoczność w mieście zapewni firmie nie tylko dobrze wypozycjonowana strona internetowa, ale i wizytówka w Google Moja Firma (mapy). Ten duet sprawia, że nasza strona internetowa bez problemu dociera do klientów w swoim mieście.

Pozycjonowanie w całej Polsce i za granicą - rozwiązanie dedykowane tym firmom, które nie działają wyłącznie lokalnie, wychodząc ze swoją ofertą na całą Polskę i za granicę.

Pozycjonowanie sklepów internetowych - pozycjonowanie sklepów, a stron internetowych to dwie różne rzeczy. W przypadku sklepów z dużą ilością produktów możemy pozycjonować nawet kilka tysięcy fraz jednocześnie! Wymaga to zupełnie innego zaangażowania, innych metod i innego harmonogramu działań. Skutecznie pozycjonuję sklepy internetowe w Krakowie i nie tylko.

Kampanie Google Ads (do niedawna Google AdWords) – dzięki zaawansowanym ustawieniom, do których dostęp daje system Google Ads, możemy reklamować się zarówno na rynku lokalnym i docierać do Klientów z naszej okolicy, jak i w całej Polsce i na świecie!

Narzędzia

Pozycjonowanie stron www Kraków – przykłady

W Krakowie jest wiele firm, dla których najważniejsze jest pozycjonowanie lokalne. Restauracje, kwiaciarnie, zakłady fryzjerskie i kosmetyczne, sklepy, księgarnie, kawiarnie - to tylko jedne z przykładów typów biznesów, które zyskują na tego typu pozycjonowaniu strony.

Przykład - cukiernia w Krakowie

Do tego rodzaju działalności możemy dobrać frazy takie jak:

cukiernia Kraków – średnio 3600 wyszukań miesięcznie

torty Kraków – średnio 1000 wyszukań miesięcznie

Kraków cukiernia – średnio 320 wyszukań miesięcznie

torty na zamówienie Kraków – średnio 260 wyszukań miesięcznie

cukiernia Kraków rynek – średnio 90 wyszukań miesięcznie

Jak widać na powyższym przykładzie, wybieramy frazy ogólne z miastem (np. „cukiernia Kraków”) oraz te bardziej szczegółowe, związane albo z lokalizacją firmy (ulica, dzielnica, mniejsze miasta), albo z bezpośrednimi usługami (dowóz, torty itd). W ten sposób wizytówka cukierni pojawia się klientowi pod najważniejszymi zapytaniami związanymi z działalnością. Oczywiście dobierając frazy kieruję się liczbą wyszukań – frazy muszą generować ruch.



Pozycjonowanie stron Kraków - jak zacząć?

Współpracę zawsze rozpoczyna kontakt ze strony firmy - jestem dostępny mailowo, telefonicznie i przez Messenger. Porozmawiać o szczegółach i przedstawić ofertę mogę zarówno zdalnie, przez internet, jak i na bezpośrednim spotkaniu. W taki sposób omówimy cele firmowe oraz moją propozycję na pozycjonowanie strony. W celu poznania szczegółów i wyceny wystarczy się skontaktować - przedstawię widełki, to nic zobowiązującego.

Pozycjonowanie stron www Kraków to usługa, którą wykonuję najczęściej - pozycjonowaniem zajmuje się od 8 lat, w tym czasie obsługując wielu klientów z mojego miasta. Chcesz zwiększyć sprzedaż usług lub produktów firmy w tym mieście? Zdecyduj się na pozycjonowanie lokalne w Krakowie. Skontaktuj się ze mną - chętnie opowiem o szczegółach.

Czy to się opłaca?

Zobacz, jak zwiększam zyski swoim klientom

Z Panem Tomkiem współpracujemy już od 3 lat. Przeszliśmy od konkurencji. Przez cały czas Pan Tomasz prowadzi dla nas kampanie Adwords i pozycjonuje naszą stronę z bardzo dobrymi wynikami. Pan Tomasz służy pomocą w każdej sytuacji, jest zaangażowany i doskonale rozumie nasze potrzeby. Pomaga nam od momentu ustalenia celów kampanii, przez realizację, aż do zmierzenia jej wyników. Zdecydowanie polecamy współpracę :)

Klaudia Kwater

Jobs Plus

Jobs Plus
Z Panem Tomaszem współpracujemy od dłuższego czasu. Profesjonalne podejście do swojej pracy oraz rzetelne raportowanie i fachowe doradztwo podane w przystępnej formie powodują komfort poczucia, że jest się w odpowiednich rękach. Jestem przekonany, że wszystko czym w naszym imieniu zajmuje się Pan Tomasz jest należycie wykonane. Już na wstępie realnie założone cele, bez fantazyjnego polotu potwierdziły tyko wcześniejsze rekomendacje. Z perspektywy czasu była to bardzo dobra decyzja i miła odmiana gdy po korporacyjnych markach stery przejmuje fachowiec a nie specjalista od nowomowy :)

Piotr Mol

Tryton Music

Tryton Music
Z Panem Tomkiem współpracujemy już kilka lat i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni. Pan Tomek posiada dużą wiedzę i jest zawsze chętny do pomocy. Jego zaangażowanie w to co robi widać każdego dnia. Wszelkie sytuacje problematyczne stara się analizować i wyciągać odpowiednie i co ważne bardzo trafne wnioski. To co również bardzo cenimy w tej współpracy to fakt, że jest ona oparta o uczciwe i jasne zasady. Szczerze polecam!

Magdalena Hosiawa

Mentoris Profesjonalne Kursy Rachunkowości

Mentoris Profesjonalne Kursy Rachunkowości
Moja współpraca z Panem Tomaszem trwa już od dłuższego czasu i jestem niezmiennie bardzo zadowolony z jej efektów. Kontakt zawsze jest sprawny i bezproblemowy, wiedza Pana Tomasza naprawdę obszerna, a przekazywane informacje jasne i rzetelne. Działania przynoszą efekty na jakich mi zależało, więc czego chcieć więcej? Polecam z czystym sumieniem!

Marek Kordaszewski

Mini Melts Sp z o.o.

Mini Melts Sp z o.o.
Zaczęliśmy współpracować z panem Tomaszem w 2017 roku. Od tego czasu nasze wyniki są coraz lepsze, a pozycja systematycznie rośnie. To co charakteryzuje naszą współpracę to: comiesięcznie raporty z pozycjonowania oraz relacja z postępów i podjętych działań. W prosty sposób p. Tomasz wyjaśnia zmiany zachodzące w wyszukiwarce, aktualizacje algorytmów oraz wskazuje na zmieniające się trendy i szybko na nie reaguje. Jest on dla nas olbrzymim wsparciem w kwestii rozbudowy tekstów, w skrócie: skuteczny i profesjonalny, dobrze się nam współpracuje. Z czystym sumieniem możemy polecić.

Piotr Grochowski

F.H.U. VMP

F.H.U. VMP

Chcesz zarabiać więcej?

Zrób mnie swoją prawą ręką.

Jeśli jesteś zainteresowany moimi usługami i chcesz podjąć ze mną współpracę, możesz skorzystać z adresu mailowego: kontakt@tomaszramotowski.pl lub poniższego formularza kontaktowego. Zachęcam również do zapoznania się z Polityką Prywatności.

Tomasz Ramotowski

Głodny szczegółów?

Zerknij na mój profil na LinkedIn

klik!

Blog

Brak produktów w sklepie a SEO

Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!

Wszystko co musisz wiedzieć o tytułach w SEO

Wszystko co musisz wiedzieć o tytułach w SEO! Jakie znaczenie mają w pozycjonowaniu? Jak wyglądają, na co wpływają i jak powinno się je tworzyć z myślą o lepszych pozycjach w wyszukiwarce?