Brak produktów w sklepie a SEO
Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!
W Krakowie nie brakuje świetnych firm lokalnych, które mają ofertę godną pokazania klientowi i które potrafią tego klienta zainteresować. Konkurencja jest ogromna, ale mieszkańców gotowych do zakupu również nie brakuje. Jak się pokazać w internecie i być w nim widocznym? Jak codziennie pokazywać swoją ofertę tysiącom klientów, bez wielkiej witryny w centrum Krakowa? Wybierz pozycjonowanie lokalne! Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google pod frazami odpowiednimi dla Twojego biznesu to sposób na pokazanie Twoich usług lub produktów szerokiemu gronu odbiorców z Krakowa. Pozycjonowanie po prostu się opłaca!
Wybór fraz
Zbyt ogólne, łatwe do wypozycjonowania, ale nie przynoszące klientów, nie pasujące do usług i biznesu - to błędy w wyborze fraz kluczowych, którym mówię zdecydowane nie. Kluczowe jest ich właściwe dobranie. W innym przypadku możemy poświęcić czas i budżet na pozycjonowanie fraz, które są zbyt trudne lub które nie przyniosą żadnej konwersji, czyli sprzedaży firmie.
Audyt strony
Niewłaściwa budowa strony, duplikacja treści, błędy w kodzie źródłowym - to często coś, czego nie widzi klient, ale widzi wyszukiwarka Google i torpeduje efekty pozycjonowania, które staje się znacznie mniej efektywne, niż by było bez takich błędów. Ich eliminacja to podstawowe zadanie każdego pozycjonera.
Odpowiednie metody
Każda strona internetowa wymaga indywidualnego podejścia. Metody pozycjonowania powinny zostać dobrane w zależności od konkurencji i kondycji witryny. Pod uwagę trzeba wziąć również budżet i stworzyć z tego mieszankę idealną, która zapewni dobre efekty.
Pozycjonowanie lokalne - widoczność w mieście zapewni firmie nie tylko dobrze wypozycjonowana strona internetowa, ale i wizytówka w Google Moja Firma (mapy). Ten duet sprawia, że nasza strona internetowa bez problemu dociera do klientów w swoim mieście.
Pozycjonowanie w całej Polsce i za granicą - rozwiązanie dedykowane tym firmom, które nie działają wyłącznie lokalnie, wychodząc ze swoją ofertą na całą Polskę i za granicę.
Pozycjonowanie sklepów internetowych - pozycjonowanie sklepów, a stron internetowych to dwie różne rzeczy. W przypadku sklepów z dużą ilością produktów możemy pozycjonować nawet kilka tysięcy fraz jednocześnie! Wymaga to zupełnie innego zaangażowania, innych metod i innego harmonogramu działań. Skutecznie pozycjonuję sklepy internetowe w Krakowie i nie tylko.
Kampanie Google Ads (do niedawna Google AdWords) – dzięki zaawansowanym ustawieniom, do których dostęp daje system Google Ads, możemy reklamować się zarówno na rynku lokalnym i docierać do Klientów z naszej okolicy, jak i w całej Polsce i na świecie!
W Krakowie jest wiele firm, dla których najważniejsze jest pozycjonowanie lokalne. Restauracje, kwiaciarnie, zakłady fryzjerskie i kosmetyczne, sklepy, księgarnie, kawiarnie - to tylko jedne z przykładów typów biznesów, które zyskują na tego typu pozycjonowaniu strony.
Przykład - cukiernia w Krakowie
Do tego rodzaju działalności możemy dobrać frazy takie jak:
cukiernia Kraków – średnio 3600 wyszukań miesięcznie
torty Kraków – średnio 1000 wyszukań miesięcznie
Kraków cukiernia – średnio 320 wyszukań miesięcznie
torty na zamówienie Kraków – średnio 260 wyszukań miesięcznie
cukiernia Kraków rynek – średnio 90 wyszukań miesięcznie
Jak widać na powyższym przykładzie, wybieramy frazy ogólne z miastem (np. „cukiernia Kraków”) oraz te bardziej szczegółowe, związane albo z lokalizacją firmy (ulica, dzielnica, mniejsze miasta), albo z bezpośrednimi usługami (dowóz, torty itd). W ten sposób wizytówka cukierni pojawia się klientowi pod najważniejszymi zapytaniami związanymi z działalnością. Oczywiście dobierając frazy kieruję się liczbą wyszukań – frazy muszą generować ruch.
Współpracę zawsze rozpoczyna kontakt ze strony firmy - jestem dostępny mailowo, telefonicznie i przez Messenger. Porozmawiać o szczegółach i przedstawić ofertę mogę zarówno zdalnie, przez internet, jak i na bezpośrednim spotkaniu. W taki sposób omówimy cele firmowe oraz moją propozycję na pozycjonowanie strony. W celu poznania szczegółów i wyceny wystarczy się skontaktować - przedstawię widełki, to nic zobowiązującego.
Pozycjonowanie stron www Kraków to usługa, którą wykonuję najczęściej - pozycjonowaniem zajmuje się od 8 lat, w tym czasie obsługując wielu klientów z mojego miasta. Chcesz zwiększyć sprzedaż usług lub produktów firmy w tym mieście? Zdecyduj się na pozycjonowanie lokalne w Krakowie. Skontaktuj się ze mną - chętnie opowiem o szczegółach.
Zobacz, jak zwiększam zyski swoim klientom
Zrób mnie swoją prawą ręką.
Jeśli jesteś zainteresowany moimi usługami i chcesz podjąć ze mną współpracę, możesz skorzystać z adresu mailowego: kontakt@tomaszramotowski.pl lub poniższego formularza kontaktowego. Zachęcam również do zapoznania się z Polityką Prywatności.
Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!
Wszystko co musisz wiedzieć o tytułach w SEO! Jakie znaczenie mają w pozycjonowaniu? Jak wyglądają, na co wpływają i jak powinno się je tworzyć z myślą o lepszych pozycjach w wyszukiwarce?