Brak produktów w sklepie a SEO
Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!
Szukasz sposobów na reklamę swojego biznesu? Jeśli rozważasz (lub chcesz kontynuować) pozycjonowanie swojej firmy to zapraszamy do współpracy ze mną. Od lat oferuje klientom skuteczne pozycjonowanie! Poznań to miasto, w którym prowadzi biznes wielu moich klientów. Chcesz do nich dołączyć? Zapraszam :) Pozycjonowanie stron www Poznań to usługa, którą oferuję - a to, co robię, robię dobrze. Przekonaj się o tym ;)
Lokalny biznes w Poznaniu? Mogą to być np. zajęcia z pływania dla dzieci. Aby wypozycjonować stronę takiego biznesu, musimy znaleźć odpowiednie frazy - takie, które nie tylko wskazują na tę usługę, ale i mają odpowiednią ilość wyszukań, która przyniesie sprzedaż, a więc zapisy na zajęcia.
Przykładowe frazy?
Oto i one:
- pływanie dla dzieci poznań
- zajęcia pływania dla dzieci poznań
- zajęcia pływackie dla dzieci poznań
- pływanie dla niemowląt poznań
- lekcje pływania dla dzieci poznań itd.
Osoby, które poszukują takich zajęć i wpisują te frazy do wyszukiwarki, mogą trafić bezpośrednio na witrynę klienta i zapoznać się z jego usługami. Im wyżej jest w wyszukiwarce, tym większa szansa, że to zrobią - rzadko kiedy przechodzimy w wyszukiwaniu dalej, niż na 3-4 stronę.
Pozycjonowanie stron internetowych Poznań to pozycjonowanie lokalne - dla konkretnego miasta, a także w mapach Google. Dzięki temu docieramy precyzyjnie do klientów z Twojego miasta.
Pozycjonowanie to nic innego jak reklama w Google. Z tej wyszukiwarki każdego dnia korzystają miliony osób poszukujących odpowiedzi na pytania, ale i konkretnych usług i produktów. Codziennie korzystają z niej również Twoi klienci. Pojawienie się w wyszukiwarce pod konkretnymi frazami, kluczowymi dla Twojego biznesu, to sprawdzony sposób na reklamę i większe zyski.
Czy da się wypozycjonować każdą frazę? Teoretycznie tak - jednak przy tych najbardziej konkurencyjnych może to trwać latami i wielokrotnie przekraczać możliwy dla klienta budżet. Z tego powodu nie obiecuję Ci cudów. Kuczem jest dobranie fraz w taki sposób, aby pozycjonowanie było korzystne dla klienta, a jednocześnie były w jego zasięgu. Czasem nie da się tego pogodzić - i wtedy odradzam pozycjonowanie w ogóle.
Kiedy pozycjonowanie nie przynosi efektów?
Niemal każdego dnia zgłaszają się do mnie osoby, które są zawiedzione pozycjonowaniem. Czasem od lat nie udaje się im osiągnąć dobrej pozycji, czasem osiągnięte wyniki nie mają żadnego przełożenia na sprzedaż. Może być wiele potencjalnych przyczyn takiej sytuacji. Przykłady, z którymi najczęściej się spotykam? Źle dobrane frazy (łatwe do wypozycjonowania, ale z tak małą ilością wyszukiwań, że nie przynoszą sprzedaży) oraz niedopracowana oferta klienta. Chcesz wiedzieć, jak to jest w Twoim przypadku? Skontaktuj się ze mną!
Jeśli szukasz firmy godnej zaufania, przestudiuj proszę moją ofertę. Zapraszam też na mojego bloga i kanał na YouTube, w którym dzielę się wiedzą, w którym można też po prostu - trochę mnie poznać ;) Na maila nie tylko prześlę indywidualną wycenę, ale i odpowiem na pytania, podeślę draft umowy i wyjaśnię, jaki mam pomysł na pozycjonowanie Twojej strony www. Brzmi jak dobry plan? Pozycjonowanie stron Poznań to usługa, która Cię interesuje? W takim razie czekam na wiadomość!
Zobacz, jak zwiększam zyski innym sklepom
Zrób mnie swoją prawą ręką.
Jeśli jesteś zainteresowany moimi usługami i chcesz podjąć ze mną współpracę, możesz skorzystać z adresu mailowego: kontakt@tomaszramotowski.pl lub poniższego formularza kontaktowego. Zachęcam również do zapoznania się z Polityką Prywatności.
Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!
Wszystko co musisz wiedzieć o tytułach w SEO! Jakie znaczenie mają w pozycjonowaniu? Jak wyglądają, na co wpływają i jak powinno się je tworzyć z myślą o lepszych pozycjach w wyszukiwarce?