Brak produktów w sklepie a SEO
Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!
to usługa, którą wybiera większość firm ze stolicy. Nic w tym dziwnego - w mieście, w którym konkurencja jest ogromna, a ilość w pierwszej 10-tce wyników Google magicznie się nie rozciąga, każdy chce być na szczycie. W końcu ten szczyt to nie tylko satysfakcja, ale konkretne rezultaty: większa sprzedaż, większa rozpoznawalność usług i produktów firmy, większa skuteczność reklam. Pozycjonowanie stron www musi być pewne i skuteczne, bo to miasto, które wymaga od firm najwięcej marketingowego zaangażowania. Pozycjonuj się w Warszawie!
Pozycjonowanie lokalne - to najlepsza strategia dla wszystkich firm, które szukają klientów w określonym obszarze - dzielnicy, miasta czy miasteczka. W ten sposób pozycjonujemy się tylko na konkretną lokalizację, celując trafnie w potencjalnych klientów, unikając jednocześnie kosztownych i mniej efektywnych fraz ogólnych.
Pozycjonowanie na całą Polskę i za granicą - najlepsza opcja, gdy biznes działa szerzej niż lokalnie zdobywając i obsługując klientów z całej Polski lub gdy wychodzi ze swoją ofertą za granicę.
Pozycjonowanie sklepów internetowych - to zadanie, które wymaga doświadczenia i umiejętności. Trudno się dziwić, kiedy do wypozycjonowania może być nawet kilka tysięcy fraz! Pozycjonuję sklepy skutecznie i pewnie, zaczynając od dokładnego audytu całej zawartości sklepu (w poszukiwaniu duplikacji treści, błędów w budowie karty produktu i potencjalnych przyczyn niższej konwersji), aż po pozycjonowanie - lokalne i na całą Polskę.
Kampanie Google Ads (do niedawna Google AdWords) – doskonałe dla wszystkich firm, które chcą dzałać szerzej niż tylko w wynikach wyszukiwania. Do wyboru mamy kampanie tekstowe, graficzne, produktowe czy video. Dzięki ustawieniom możemy reklamować się lokalnie, w całej Polsce a nawet na całym świecie!
Moje wieloletnie doświadczenie pozwala mi unikać popularnych błędów w pozycjonowaniu witryny. Czemu warto się przyglądać w ofercie?
frazom - zbyt ogólne lub tak mało popularne, że nie przyniosą klientów, to często pojawiający się problem w SEO. Nie chodzi przecież o to, żeby fraza była łatwa w pozycjonowaniu - musi być też tego po prostu warta. Fraza, którą wyszukuje kilkanaście osób w miesiącu, w większości przypadków taka nie jest.
cennikowi - jeśli podany jest od razu, bez zapoznania się ze stroną i potrzebami klienta, powinien budzić pewne wątpliwości. Każda branża ma inną trudność (porównajmy choćby bank do cukierni bezglutenowej), każda strona ma inną siłę (zależną m.in. od wieku witryny), a każda firma ma inne potrzeby (pozycjonowanie lokalne, na całą Polskę itd.). Wycena powinna być indywidualna, inaczej podejmujemy ryzyko, że firma nie wywiąże się ze zobowiązań w swoim budżecie.
obsłudze klienta - lakoniczne maile, długi czas oczekiwania na odpowiedź, brak czasu na rozmowę? Jeśli współpraca od początku nie układa się po myśli i czujemy jakieś zgrzyty, po podpisaniu umowy z pewnością nie będzie lepiej.
Skuteczne pozycjonowanie Warszawa to między innymi analiza fraz pod względem usług i lokalizacji firmy. Pod jakimi frazami Klienci mogą szukać produktów lub usług odpowiednich dla Twojego biznesu? Które z nich są popularne (i warte wyszukiwania), a które nie?
Przykład - salon kosmetyczny w Warszawie
Dla tej firmy możemy wybrać frazy takie jak:
salon kosmetyczny Warszawa – średnio 1900 wyszukań miesięcznie
kosmetyczka Warszawa – średnio 1600 wyszukań miesięcznie
oczyszczanie twarzy Warszawa – średnio 720 wyszukań miesięcznie
gabinet kosmetyczny Warszawa – średnio 590 wyszukań miesięcznie
peeling kawitacyjny Warszawa – średnio 260 wyszukań miesięcznie
Na tym przykładzie widać, w jakim kierunku mogą iść frazy w pozycjonowaniu w Warszawie. Mogą to być zarówno słowa kluczowe ogólne („kosmetyczka Warszawa” czy „salon kosmetyczny Warszawa”), jak i te odnoszące się do konkretnej dzielnicy, czy do usług firmy (oczyszczanie twarzy, peeling kawitacyjny). W ten sposób strona firmowa będzie pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania we wszystkich frazach związanych z bieżącą działalnością firmy.
Pozycjonowanie stron www Warszawa - od czego zacząć?
Pierwszy krok to kontakt ze mną. Może być telefoniczny, mailowy, przez messenger czy formularz na stronie internetowej. W odpowiedzi zadam parę pytań, przedstawię ofertę, a po wstępnym zapoznaniu się z potrzebami firmy i jakością strony internetowej - mogę przesłać szczegółową wycenę działań. To nic zobowiązującego!
Zobacz, jak zwiększam zyski innym sklepom
Zrób mnie swoją prawą ręką.
Jeśli jesteś zainteresowany moimi usługami i chcesz podjąć ze mną współpracę, możesz skorzystać z adresu mailowego: kontakt@tomaszramotowski.pl lub poniższego formularza kontaktowego. Zachęcam również do zapoznania się z Polityką Prywatności.
Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!
Wszystko co musisz wiedzieć o tytułach w SEO! Jakie znaczenie mają w pozycjonowaniu? Jak wyglądają, na co wpływają i jak powinno się je tworzyć z myślą o lepszych pozycjach w wyszukiwarce?