Tomasz Ramotowski

Pozycjonowanie Warszawa

Pozycjonowanie stron

to coś, w czym jestem naprawdę dobry. Możemy wykorzystać to na Twoją korzyść!
YouTube

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa

to usługa, którą wybiera większość firm ze stolicy. Nic w tym dziwnego - w mieście, w którym konkurencja jest ogromna, a ilość w pierwszej 10-tce wyników Google magicznie się nie rozciąga, każdy chce być na szczycie. W końcu ten szczyt to nie tylko satysfakcja, ale konkretne rezultaty: większa sprzedaż, większa rozpoznawalność usług i produktów firmy, większa skuteczność reklam. Pozycjonowanie stron www musi być pewne i skuteczne, bo to miasto, które wymaga od firm najwięcej marketingowego zaangażowania. Pozycjonuj się w Warszawie!

Nazywam się Tomasz Ramotowski

i od 8 lat zajmuję się pozycjonowaniem stron. Znajdziesz mnie na facebooku, znajdziesz mnie na YouTubie i na blogu na mojej stronie internetowej, ale najważniejsze jest to, jak współpracuję z klientami: na jasnych zasadach, skutecznie i w sympatycznej atmosferze. Daleko mi do korporacji i ogromnych agencji, ale to ma swoje plusy - zaangażowanie w projekt klienta, które jest niemożliwe w agencjach z kilkudziesięcioma pracownikami i setkami klientów. Specjalizuję się w SEO i to jest to, co robię najlepiej! Moi klienci to doceniają.

Pozycjonowanie stron Warszawa - od czego zacząć?

Każde dobre pozycjonowanie musi zacząć się od dokładnej analizy potrzeb i możliwości Klienta. Nie wszystko jest dla wszystkich, dlatego, zanim przejdę do fraz i wycen pytam o szczegóły i podaję ofertę tak dopracowaną, jak to tylko jest możliwe. Tylko dzięki temu realne jest osiągnięcie celów, które sobie wyznaczymy. Co poza tym? Audyt strony, analiza konkurencji, dobranie metod pozycjonowania do potrzeb, możliwości i kondycji strony.
Dlaczego warto, czyli co ja z tego będę miał?

Pozycjonowanie stron Warszawa – co oferuję?

Pozycjonowanie lokalne - to najlepsza strategia dla wszystkich firm, które szukają klientów w określonym obszarze - dzielnicy, miasta czy miasteczka. W ten sposób pozycjonujemy się tylko na konkretną lokalizację, celując trafnie w potencjalnych klientów, unikając jednocześnie kosztownych i mniej efektywnych fraz ogólnych.

Pozycjonowanie na całą Polskę i za granicą - najlepsza opcja, gdy biznes działa szerzej niż lokalnie zdobywając i obsługując klientów z całej Polski lub gdy wychodzi ze swoją ofertą za granicę.

Pozycjonowanie sklepów internetowych - to zadanie, które wymaga doświadczenia i umiejętności. Trudno się dziwić, kiedy do wypozycjonowania może być nawet kilka tysięcy fraz! Pozycjonuję sklepy skutecznie i pewnie, zaczynając od dokładnego audytu całej zawartości sklepu (w poszukiwaniu duplikacji treści, błędów w budowie karty produktu i potencjalnych przyczyn niższej konwersji), aż po pozycjonowanie - lokalne i na całą Polskę.

Kampanie Google Ads (do niedawna Google AdWords) – doskonałe dla wszystkich firm, które chcą dzałać szerzej niż tylko w wynikach wyszukiwania. Do wyboru mamy kampanie tekstowe, graficzne, produktowe czy video. Dzięki ustawieniom możemy reklamować się lokalnie, w całej Polsce a nawet na całym świecie!



Czego unikam w pozycjonowaniu stron?

Moje wieloletnie doświadczenie pozwala mi unikać popularnych błędów w pozycjonowaniu witryny. Czemu warto się przyglądać w ofercie?

frazom - zbyt ogólne lub tak mało popularne, że nie przyniosą klientów, to często pojawiający się problem w SEO. Nie chodzi przecież o to, żeby fraza była łatwa w pozycjonowaniu - musi być też tego po prostu warta. Fraza, którą wyszukuje kilkanaście osób w miesiącu, w większości przypadków taka nie jest.

cennikowi - jeśli podany jest od razu, bez zapoznania się ze stroną i potrzebami klienta, powinien budzić pewne wątpliwości. Każda branża ma inną trudność (porównajmy choćby bank do cukierni bezglutenowej), każda strona ma inną siłę (zależną m.in. od wieku witryny), a każda firma ma inne potrzeby (pozycjonowanie lokalne, na całą Polskę itd.). Wycena powinna być indywidualna, inaczej podejmujemy ryzyko, że firma nie wywiąże się ze zobowiązań w swoim budżecie.

obsłudze klienta - lakoniczne maile, długi czas oczekiwania na odpowiedź, brak czasu na rozmowę? Jeśli współpraca od początku nie układa się po myśli i czujemy jakieś zgrzyty, po podpisaniu umowy z pewnością nie będzie lepiej.

Narzędzia

Pozycjonowanie stron Warszawa - konkretne przykłady

Skuteczne pozycjonowanie Warszawa to między innymi analiza fraz pod względem usług i lokalizacji firmy. Pod jakimi frazami Klienci mogą szukać produktów lub usług odpowiednich dla Twojego biznesu? Które z nich są popularne (i warte wyszukiwania), a które nie?

Przykład - salon kosmetyczny w Warszawie

Dla tej firmy możemy wybrać frazy takie jak:

salon kosmetyczny Warszawa – średnio 1900 wyszukań miesięcznie

kosmetyczka Warszawa – średnio 1600 wyszukań miesięcznie

oczyszczanie twarzy Warszawa – średnio 720 wyszukań miesięcznie

gabinet kosmetyczny Warszawa – średnio 590 wyszukań miesięcznie

peeling kawitacyjny Warszawa – średnio 260 wyszukań miesięcznie

Na tym przykładzie widać, w jakim kierunku mogą iść frazy w pozycjonowaniu w Warszawie. Mogą to być zarówno słowa kluczowe ogólne („kosmetyczka Warszawa” czy „salon kosmetyczny Warszawa”), jak i te odnoszące się do konkretnej dzielnicy, czy do usług firmy (oczyszczanie twarzy, peeling kawitacyjny). W ten sposób strona firmowa będzie pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania we wszystkich frazach związanych z bieżącą działalnością firmy.

Pozycjonowanie stron www Warszawa - od czego zacząć?

Pierwszy krok to kontakt ze mną. Może być telefoniczny, mailowy, przez messenger czy formularz na stronie internetowej. W odpowiedzi zadam parę pytań, przedstawię ofertę, a po wstępnym zapoznaniu się z potrzebami firmy i jakością strony internetowej - mogę przesłać szczegółową wycenę działań. To nic zobowiązującego!

Czy to się opłaca?

Zobacz, jak zwiększam zyski innym sklepom

Z Panem Tomkiem współpracujemy już od 3 lat. Przeszliśmy od konkurencji. Przez cały czas Pan Tomasz prowadzi dla nas kampanie Adwords i pozycjonuje naszą stronę z bardzo dobrymi wynikami. Pan Tomasz służy pomocą w każdej sytuacji, jest zaangażowany i doskonale rozumie nasze potrzeby. Pomaga nam od momentu ustalenia celów kampanii, przez realizację, aż do zmierzenia jej wyników. Zdecydowanie polecamy współpracę :)

Klaudia Kwater

Jobs Plus

Jobs Plus
Z Panem Tomaszem współpracujemy od dłuższego czasu. Profesjonalne podejście do swojej pracy oraz rzetelne raportowanie i fachowe doradztwo podane w przystępnej formie powodują komfort poczucia, że jest się w odpowiednich rękach. Jestem przekonany, że wszystko czym w naszym imieniu zajmuje się Pan Tomasz jest należycie wykonane. Już na wstępie realnie założone cele, bez fantazyjnego polotu potwierdziły tyko wcześniejsze rekomendacje. Z perspektywy czasu była to bardzo dobra decyzja i miła odmiana gdy po korporacyjnych markach stery przejmuje fachowiec a nie specjalista od nowomowy :)

Piotr Mol

Tryton Music

Tryton Music
Z Panem Tomkiem współpracujemy już kilka lat i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni. Pan Tomek posiada dużą wiedzę i jest zawsze chętny do pomocy. Jego zaangażowanie w to co robi widać każdego dnia. Wszelkie sytuacje problematyczne stara się analizować i wyciągać odpowiednie i co ważne bardzo trafne wnioski. To co również bardzo cenimy w tej współpracy to fakt, że jest ona oparta o uczciwe i jasne zasady. Szczerze polecam!

Magdalena Hosiawa

Mentoris Profesjonalne Kursy Rachunkowości

Mentoris Profesjonalne Kursy Rachunkowości
Moja współpraca z Panem Tomaszem trwa już od dłuższego czasu i jestem niezmiennie bardzo zadowolony z jej efektów. Kontakt zawsze jest sprawny i bezproblemowy, wiedza Pana Tomasza naprawdę obszerna, a przekazywane informacje jasne i rzetelne. Działania przynoszą efekty na jakich mi zależało, więc czego chcieć więcej? Polecam z czystym sumieniem!

Marek Kordaszewski

Mini Melts Sp z o.o.

Mini Melts Sp z o.o.
Zaczęliśmy współpracować z panem Tomaszem w 2017 roku. Od tego czasu nasze wyniki są coraz lepsze, a pozycja systematycznie rośnie. To co charakteryzuje naszą współpracę to: comiesięcznie raporty z pozycjonowania oraz relacja z postępów i podjętych działań. W prosty sposób p. Tomasz wyjaśnia zmiany zachodzące w wyszukiwarce, aktualizacje algorytmów oraz wskazuje na zmieniające się trendy i szybko na nie reaguje. Jest on dla nas olbrzymim wsparciem w kwestii rozbudowy tekstów, w skrócie: skuteczny i profesjonalny, dobrze się nam współpracuje. Z czystym sumieniem możemy polecić.

Piotr Grochowski

F.H.U. VMP

F.H.U. VMP

Marzy Ci się podbój rynku?

Zrób mnie swoją prawą ręką.

Jeśli jesteś zainteresowany moimi usługami i chcesz podjąć ze mną współpracę, możesz skorzystać z adresu mailowego: kontakt@tomaszramotowski.pl lub poniższego formularza kontaktowego. Zachęcam również do zapoznania się z Polityką Prywatności.

Tomasz Ramotowski

Głodny szczegółów?

Zerknij na mój profil na LinkedIn

klik!

Blog

Brak produktów w sklepie a SEO

Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!

Wszystko co musisz wiedzieć o tytułach w SEO

Wszystko co musisz wiedzieć o tytułach w SEO! Jakie znaczenie mają w pozycjonowaniu? Jak wyglądają, na co wpływają i jak powinno się je tworzyć z myślą o lepszych pozycjach w wyszukiwarce?