Brak produktów w sklepie a SEO
Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!
to jedno z podstaw działań marketingowych w każdej firmie, która w internecie istnieje i chce w nim zdobywać klientów. Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google pod kluczowymi dla naszego biznesu zapytaniami to gwarancja, że naszą stronę internetową dzień w dzień będą odwiedzać potencjalni klienci. Dobrze jest być widocznym! Pozycjonowanie stron we Wrocławiu to nic innego, jak pozycjonowanie lokalne. Jeśli Wrocław to miasto, w którym działa Twoja firma, w którym mieszkają i pracują Twoi Klienci - pozycjonowanie stron internetowych Wrocław to usługa stworzona właśnie dla Twojego biznesu.
Kiedy inni robią wszystko, ja skupiam się na reklamie w wyszukiwarce Google. Nie proponuję Ci copywritingu, brandingu, czy prowadzenia konta na facebooku - przez 8 lat zbierałem doświadczenie w reklamie w wyszukiwarkach. I to doświadczenie chcę wykorzystać na korzyść moich Klientów. Oto co oferuję:
Pozycjonowanie lokalne – pozycjonuję zarówno małe strony wizytówki jak i bardziej rozbudowane serwisy, które chcą być widoczne w swoim mieście. Wybierz pozycjonowanie stron www we Wrocławiu.
Pozycjonowanie w całej Polsce i za granicą - rozwiązanie idealne dla tych firm, które nie działają lokalnie i wychodzą ze swoją ofertą na całą Polskę lub/i za granicę.
Pozycjonowanie sklepów internetowych - pozycjonowanie sklepów to promowanie nawet kilku tysięcy fraz jednocześnie, w zależności od liczby produktów. Optymalizacja strony e-sklepu w tym przypadku to również podstawa, często zdarzają się duplikacje treści i niewłaściwa budowa w kartach produktów. Zaproponuję najlepsze rozwiązania. Krok po kroku!
Kampanie Google Ads (do niedawna Google AdWords) - interesują Cię reklamy tekstowe, graficzne, video? Chcesz pokazać swoją obecność, a może zdominować internet swoją firmą/ofertą? Zrobimy to razem!
Pozycjonowanie lokalne to precyzyjne dotarcie do klientów w Twoim mieście - i tylko w nim. Może to być miasto, może to być miasteczko z Dolnego Śląska, może to być też konkretna dzielnica i konkretna ulica. Zamiast pozycjonowania ogólnych (i przez to również bardziej kosztownych) fraz, wybieramy frazy z miastem, aby dotrzeć wyłącznie do klientów zainteresowanych usługami lub produktami firmy. To precyzja, która bardzo się opłaca!
Przykład - kwiaciarnia we Wrocławiu
W takim przypadku możemy wybrać frazy takie jak:
kwiaciarnia Wrocław – średnio 6600 wyszukań miesięcznie
poczta kwiatowa Wrocław – średnio 1900 wyszukań miesięcznie
Wrocław kwiaciarnia – średnio 720 wyszukań miesięcznie
kwiaty Wrocław – średnio 480 wyszukań miesięcznie
kwiaciarnia Wrocław krzyki – średnio 170 wyszukań miesięcznie
bukiety ślubne Wrocław – średnio 110 wyszukań miesięcznie
Frazy dobierane są według oferty i lokalizacji firmy. W tym przypadku możemy więc pozycjonować na konkretną dzielnicę Wrocławia (Gaj, Krzyki, Stare Miasto) oraz według usług, takich jak poczta kwiatowa, bukiety ślubne, wiązanki pogrzebowe itd. Analogiczne przykłady można mnożyć: salon tatuażu, zakład fryzjerski, restauracja, kawiarnia, księgarnia, sklepy itd.
Pozycjonuję firmy zarówno dopiero wchodzące na rynek, jak i te z wieloma latami doświadczenia. Zawsze doradzam najlepsze rozwiązania: pomagam wyeliminować błędy na stronie, założyć swoją zakładkę w mapach Google i zwiększyć konwersję (ilość zapytań) ze strony www. Kiedy warto zdecydować się na pozycjonowanie stron we Wrocławiu? Przede wszystkim wtedy, kiedy chcemy zwiększyć sprzedaż usług i produktów firmy. Pozycjonowanie to nic innego jak pozyskiwanie nowych użytkowników na stronę internetową - im więcej osób odwiedzi ją każdego dnia, tym więcej klientów mamy szansę uzyskać. To się opłaca.
Pozycjonowanie Wrocław to coś, co Cię interesuje? Już dziś skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o szczegółach. Chętnie rozpocznę współpracę od audytu strony, który w czytelnej formie przedstawi wszystkie problemy z witryną, które sprawiają, że strona może być bardziej efektywna. Porozmawiamy również o frazach, które są kluczowe dla Twojego biznesu i bez których pozycjonowanie twojej firmy we Wrocławiu nie może się udać. Przedstawię oczywiście również wycenę i zasady współpracy. Wyślij mail z adresem swojej strony www - to mi wystarczy!
Zobacz, jak zwiększam zyski innym sklepom
Zrób mnie swoją prawą ręką.
Jeśli jesteś zainteresowany moimi usługami i chcesz podjąć ze mną współpracę, możesz skorzystać z adresu mailowego: kontakt@tomaszramotowski.pl lub poniższego formularza kontaktowego. Zachęcam również do zapoznania się z Polityką Prywatności.
Co robić gdy produkty w Twoim sklepie stają się niedostępne? Które rozwiązanie będzie najkorzystniejsze z punktu widzenia SEO? O tym dzisiaj, zapraszam!
Wszystko co musisz wiedzieć o tytułach w SEO! Jakie znaczenie mają w pozycjonowaniu? Jak wyglądają, na co wpływają i jak powinno się je tworzyć z myślą o lepszych pozycjach w wyszukiwarce?