Audyt SEO

Zanim zaczniemy...

Sprawdźmy, czy droga wolna!

Wiesz, nie lubię tak na wariackich papierach. Tak schematycznie, bez planu, po omacku,
na oślep. Bo to strach trochę, efekty mogą być gorsze i jakoś tak w ogóle nieprofesjonalnie to wygląda. Dlatego zanim zaczniemy z pozycjonowaniem, namawiam Cię na audyt.
To mała rzecz, a robi różnicę.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO?

Audyt czy inaczej analiza SEO to sprawdzenie, czy Twoja strona spełnia wszystkie wymagania wyszukiwarki Google.

Jest ich ponad 200 (słownie: dwieście), więc do sprawdzenia jest dużo. To od Pana Google zależy, jakie masz miejsce na liście wyszukiwań, warto więc przypodobać się od razu, spełniając standardy. Będzie przychylniej patrzył na nasze późniejsze zaloty ;)
Narzędzia

Kiedy warto przeprowadzić analizę SEO?

Nowa strona www lub rebranding
Nowa strona www lub rebranding
Nowa strona, szczególnie jak nie masz doświadczenia, może zawierać mnóstwo błędów, które w pozycjonowaniu po prostu przeszkadzają. Nowa wersja strony, szczególnie takiej, która była już pozycjonowana i ma efekty to tykająca bomba - zadbaj, aby nie stracić uzyskanych już pozycji. To byłaby strata!
Problemy ze stroną
Problemy ze stroną
Pozycjonowanie idzie wolno, strona źle działa, długo się ładuje, coś jest nie tak.
Jeśli nie zbadamy przyczyny, nie znajdziemy dobrego lekarstwa na skutki.
Oczywiście możemy działać po omacku, możemy próbować suplementów i protez -
ale chyba lepiej wiedzieć, z czym mamy do czynienia.
Przejęcie pozycjonowania sklepu po innej firmie
Przejęcie pozycjonowania sklepu po innej firmie
Wybierasz mnie, bo poprzednia agencja czy freelancer nie miał żadnych efektów?
Dobrze jest wiedzieć, z czego ten brak efektów wynika i zobaczyć, czemu nic nie szło tak,
jak powinno. To ważny krok w stronę dobrej pozytywnej zmiany.
Kary ze strony Google
Kary ze strony Google
Google Ci grozi palcem lub ukarał Cię filtrem? Trzeba się dowiedzieć, czym mogłeś mu podpaść. Analiza SEO pozwoli nam zbadać przyczyny niechęci Google do Twojej marki. I wyeliminować je oczywiście.

Audyt SEO

Co chcemy znaleźć?

  • Wskazać mocne i słabe punkty serwisu
  • Ocenić optymalizację strony pod pozycjonowanie
  • Znaleźć wskazówki i możliwości poprawy strony
  • Wykryć ewentualne błędy
Audyt SEO

Holistyczny audyt SEO

Jakie prace trzeba wykonać?

Sens analizy SEO leży w jej drobiazgowości. Audyt musi być obszerny, a margines błędu nie istnieć - inaczej możemy pominąć wiele, a nawet maleńki błąd może być kluczowy. Dlatego w moim audycie badam kwestie techniczne (komunikacja z robotami, wydajność), budowę strony www (architektura informacji), jej zawartość tekstową (SEOfriendly content), obecną kondycję w Google (sprawdzam na jakie frazy się pojawia w wynikach wyszukiwania, jakie zdobywa pozycje, jakie podstrony uczestniczą w pozyskiwaniu ruchu z wyszukiwarki). Badam także jej obecny profil linków (czynnik kluczowy dla budowania reputacji domeny w Google) oraz patrzę na kondycję stron konkurencji.

Ten ostatni punkt, jest często pomijany.
Bez niego jednak trudno ocenić potencjał witryny i zaplanować działania, które pozwolą
pokazać język konkurencji, zostawiając ją daleko w tyle.

Tomasz Ramotowski

Co jest ważne dla mnie?

Co musisz wiedzieć


Po pierwsze - audyty zawsze przygotowuję w taki sposób, aby były w pełni zrozumiałe dla laika. Nie musisz znać SEO, programowania i analityki internetowej, żeby dociec, co autor miał na myśli. Nie zostawiam Cię też z niczym - służę pomocą i konsultuję, a nie przesyłam plik i zamykam temat.
To robi różnicę!

Koszt wykonania audytu SEO zaczyna się od 2000 zł netto.

200 wytycznych od Google - tyle warunków musi spełniać Twoja strona.

Sprawdź, czy jest na dobrej drodze!

Czy to się opłaca?

Zobacz, jak zwiększam zyski innym sklepom

Z Panem Tomkiem współpracujemy już od 3 lat. Przeszliśmy od konkurencji. Przez cały czas Pan Tomasz prowadzi dla nas kampanie Adwords i pozycjonuje naszą stronę z bardzo dobrymi wynikami. Pan Tomasz służy pomocą w każdej sytuacji, jest zaangażowany i doskonale rozumie nasze potrzeby. Pomaga nam od momentu ustalenia celów kampanii, przez realizację, aż do zmierzenia jej wyników. Zdecydowanie polecamy współpracę :)

Klaudia Kwater

Jobs Plus

Jobs Plus
Z Panem Tomaszem współpracujemy od dłuższego czasu. Profesjonalne podejście do swojej pracy oraz rzetelne raportowanie i fachowe doradztwo podane w przystępnej formie powodują komfort poczucia, że jest się w odpowiednich rękach. Jestem przekonany, że wszystko czym w naszym imieniu zajmuje się Pan Tomasz jest należycie wykonane. Już na wstępie realnie założone cele, bez fantazyjnego polotu potwierdziły tyko wcześniejsze rekomendacje. Z perspektywy czasu była to bardzo dobra decyzja i miła odmiana gdy po korporacyjnych markach stery przejmuje fachowiec a nie specjalista od nowomowy :)

Piotr Mol

Tryton Music

Tryton Music
Z Panem Tomkiem współpracujemy już kilka lat i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni. Pan Tomek posiada dużą wiedzę i jest zawsze chętny do pomocy. Jego zaangażowanie w to co robi widać każdego dnia. Wszelkie sytuacje problematyczne stara się analizować i wyciągać odpowiednie i co ważne bardzo trafne wnioski. To co również bardzo cenimy w tej współpracy to fakt, że jest ona oparta o uczciwe i jasne zasady. Szczerze polecam!

Magdalena Hosiawa

Mentoris Profesjonalne Kursy Rachunkowości

Mentoris Profesjonalne Kursy Rachunkowości
Moja współpraca z Panem Tomaszem trwa już od dłuższego czasu i jestem niezmiennie bardzo zadowolony z jej efektów. Kontakt zawsze jest sprawny i bezproblemowy, wiedza Pana Tomasza naprawdę obszerna, a przekazywane informacje jasne i rzetelne. Działania przynoszą efekty na jakich mi zależało, więc czego chcieć więcej? Polecam z czystym sumieniem!

Marek Kordaszewski

Mini Melts Sp z o.o.

Mini Melts Sp z o.o.
Zaczęliśmy współpracować z panem Tomaszem w 2017 roku. Od tego czasu nasze wyniki są coraz lepsze, a pozycja systematycznie rośnie. To co charakteryzuje naszą współpracę to: comiesięcznie raporty z pozycjonowania oraz relacja z postępów i podjętych działań. W prosty sposób p. Tomasz wyjaśnia zmiany zachodzące w wyszukiwarce, aktualizacje algorytmów oraz wskazuje na zmieniające się trendy i szybko na nie reaguje. Jest on dla nas olbrzymim wsparciem w kwestii rozbudowy tekstów, w skrócie: skuteczny i profesjonalny, dobrze się nam współpracuje. Z czystym sumieniem możemy polecić.

Piotr Grochowski

F.H.U. VMP

F.H.U. VMP

Napisz do mnie już dziś

I ściągnij swojej marce tę pelerynę niewidkę ;)

Jeśli jesteś zainteresowany moimi usługami i chcesz podjąć ze mną współpracę, możesz skorzystać z adresu mailowego: kontakt@tomaszramotowski.pl lub poniższego formularza kontaktowego. Zachęcam również do zapoznania się z Polityką Prywatności.